PROGRAM DLA SERWISANTÓW
Nasz system wspiera zarządzanie zespołem pracowników terenowych. Docelowymi odbiorcami systemu są podmioty prowadzące serwis i obsługę urządzeń technicznych w rozproszonych geograficznie lokalizacjach.
KORZYŚCI W PROGRAMIE DLA SERWISANTÓW
- Automatyczne tworzenie zadań do wykonania przez serwisantów (przy wykorzystaniu szablonów zadań)
- Skrócenie czasu planowania przez automatyczne naniesienie zadań serwisowych na harmonogram oraz optymalizację tras
- Zwiększenie efektywności wykorzystania czasu pracy serwisanta poprzez optymalny podział na regiony i przydział do klientów, w wyniku czego następuje
możliwie jak największa redukcja czasu, jaką spędza pracownik w podróży - Podział na regiony uwzględnia kwalifikacje i posiadane uprawnienia pracowników
- Zwiększenie efektywności przeprowadzanych prac serwisowych poprzez komunikację on-line z planistą
- Możliwość przeprowadzenia na miejscu ankiety z klientem oraz automatyczne przesłanie jej wyników do serwera
Zobacz wszyskie funkcjonalnośći systemu Skylogic
MODUŁY FUNKCJONALNE
1. REJESTRACJA ZLECEŃ
- Import z systemów ERP/WMS
- Automatyzacja prac przy wpisywaniu zleceń
- Ustalanie reguł czasowych
- Import z szablonu zadań
2. PLANOWANIE I OPTYMALIZACJA
- Wizualizacja na mapie punktów lub obsługiwanych urządzeń
- Krótki czas planowania
- Optymalizacja harmonogramu
- Automatyczny przydział serwisantów do zadań
- Optymalizacja kosztów tras
3. HARMONOGRAMOWANIE ZADAŃ
- Tworzenie terminarza wizyt dla każdego z klientów
- Przydział klientów do pracowników
- Optymalizacja harmonogramu
4. MONITOROWANIE REALIZACJI ZLECEŃ
- Informacja o problemach w realizacji tras
- Śledzenie przejazdów
- Monitorowanie stanu realizacji tras przez serwisantów (urządzenie mobilne)
- GPS i wykrywanie nadużyć
5. KOMUNIKACJA MOBILNA Z SERWISANTEM
- Wysyłanie na urządzenia mobilne listy tras i czynności do wykonania
- Wysłanie informacji o wykonaniu dodatkowych czynności u Klienta (np. ankiety)
- Nawigacja Google z urządzenia mobilnego do Klientów
- Możliwość zapisywania i przesyłania do serwera uwag dodatkowych dotyczących Klienta
6. ROZLICZENIE I ANALIZY
- Szybkie tworzenie raportów
- Automatyczne potwierdzanie realizacji zleceń
- Terminowość zwrotu dokumentów
- Szybka analiza czasów procesów