• Możliwość porównania kilku alternatywnych scenariuszy dystrybucji pod kątem ważnych z punktu widzenia użytkownika cech
  • Maksymalizacja zysków uzyskiwanych z realizowanych tras
  • Zapewnienie możliwie maksymalnego wykorzystania czasu pracy handlowców
  • Redukcja czasu poświęconego na planowanie
  • Zobrazowanie na mapie wszelkich danych oraz wyników optymalizacji
  • Automatyczne i optymalne planowanie terytoriów przyporządkowanych do zasobów (handlowców, pojazdów, urządzeń)

ETAPY PROCESU LOGISTYCZNEGO

1. LOKALIZACJA
MAGAZYNÓW

  • Optymalizacja uwzględniająca statystyki popytowe pobierane z GUS oraz statystyki klientów w poszczegónych obszarach

2. OPTYMALIZACJA GEOGRAFII DOSTAW

  • Wyznaczanie granic obszarów dystrybucji z poszczególnych magazynów, hubów lub cross-docków

3. WYZNACZANIE LICZBY POJAZDÓW

  • Optymalizacja liczby potrzebnych zasobów (pojazdów, ludzi, urządzeń)

4. TWORZENIE OBSZARÓW DYSTRYBUCYJNYCH

  • Przydzielanie obszarów działania pojazdom i handlowcom

5. SCENARIUSZE DOSTAW I HARMONOGRAMY

  • Automatyczne generowanie harmonogramów pracowników i tras oraz możliwość ich ręcznej edycji

6. ANALITYKA SZANS SPRZEDAŻOWYCH

  • Poszukiwanie nowych szans sprzedażowych na mapie dystrybucji