Korzyści W PROGRAMIE DLA SERWISANTÓW
![Korzyści W PROGRAMIE DLA SERWISANTÓW](/images/Solutions/Service/ServiceManager-m.png)
- Automatyczne tworzenie zadań do wykonania przez serwisantów (przy wykorzystaniu szablonów zadań)
- Skrócenie czasu planowania przez automatyczne naniesienie zadań serwisowych na harmonogram oraz optymalizację tras
- Zwiększenie efektywności wykorzystania czasu pracy serwisanta poprzez optymalny podział na regiony i przydział do klientów, w wyniku czego następuje możliwie jak największa redukcja czasu, jaką spędza pracownik w podróży
- Podział na regiony uwzględnia kwalifikacje i posiadane uprawnienia pracowników
- Zwiększenie efektywności przeprowadzanych prac serwisowych poprzez komunikację on-line z planistą
- Możliwość przeprowadzenia na miejscu ankiety z klientem oraz automatyczne przesłanie jej wyników do serwera
MODUŁY FUNKCJONALNE
MODUŁY FUNKCJONALNE
1.Rejestracja zleceń
![1.Rejestracja zleceń](/images/Solutions/Service/registration.png)
- Import z systemów ERP/WMS
- Automatyzacja prac przy wpisywaniu zleceń
- Ustalanie reguł czasowych
- Import z szablonu zadań
4.Monitorowanie realizacji zleceń
![4.Monitorowanie realizacji zleceń](/images/Solutions/Service/MonitoringRoads-m2.png)
- Informacja o problemach w realizacji tras
- Śledzenie przejazdów
- Monitorowanie stanu realizacji tras przez serwisantów (urządzenie mobilne)
- GPS i aktualna pozycja pojazdu
2.Planowanie i optymalizacja
![2.Planowanie i optymalizacja](/images/Solutions/Service/optimalizationRoads.png)
- Wizualizacja na mapie punktów lub obsługiwanych urządzeń
- Krótki czas planowania
- Optymalizacja harmonogramu
- Automatyczny przydział serwisantów do zadań
- Optymalizacja kosztów tras
5.Komunikacja mobilna z serwisantem
![5.Komunikacja mobilna z serwisantem](/images/Solutions/Service/CallDriver.png)
- Wysyłanie na urządzenie mobilne listy tras czynności do wykonania
- Wysłanie informacji o wykonaniu dodatkowych czynności u Klienta (np. ankiety)
- Nawigacja Google z urządzenia mobilnego do Klientów
- Możliwość zapisywania i przesyłania do serwera uwag dodatkowych dotyczących Klienta
3.Harmonogramowanie zadań
![3.Harmonogramowanie zadań](/images/Solutions/Service/Harmonogram.png)
- Tworzenie terminarza wizyt dla każdego z klientów
- Przydział klientów do pracowników
- Optymalizacja harmonogramu
6.Rozliczenie i analizy
![6.Rozliczenie i analizy](/images/Solutions/Service/ReportsAnalitics.png)
- Szybkie tworzenie raportów
- Automatyczne potwierdzanie realizacji zleceń
- Terminowość zwrotu dokumentów
- Szybka analiza czasów procesów