Polish(Poland)

Redukowanie kosztów

Oferujemy usługi doradcze, których celem jest poszukiwanie oszczędności. Na podstawie wieloletnich doświadczeń w modelowaniu procesów biznesowych, jak również przy wykorzystaniu wiedzy z zakresu zarządzania logistyką, proponujemy naszym Klientom wykonanie reorganizacji sieci dystrybucji pod kątem minimalizacji kosztów obsługi.

 Analiza obecnego modelu sieci dystrybucji

Analiza obecnego modelu sieci dystrybucji

  • Identyfikacja i analiza procesów transportowych w obecnej sieci dystrybucji,
  • Określenie strumieni towarowych i opracowanie mapy przepływów,
  • Oszacowanie całkowitych kosztów dystrybucji na podstawie:
    • kosztów dystrybucji (lokalnej i bezpośredniej),
    • kosztów przewozów liniowych,
    • kosztów cross-dock (funkcjonowania platform przeładunkowych),
    • kosztów dostaw kurierskich w oparciu o rynkowe stawki przewozowe i zoptymalizowany istniejący model.

Analiza obecnego modelu sieci dystrybucji

 Analiza obecnego modelu sieci dystrybucji
  • Identyfikacja i analiza procesów transportowych w obecnej sieci dystrybucji,
  • Określenie strumieni towarowych i opracowanie mapy przepływów,
  • Oszacowanie całkowitych kosztów dystrybucji na podstawie:
    • kosztów dystrybucji (lokalnej i bezpośredniej),
    • kosztów przewozów liniowych,
    • kosztów cross-dock (funkcjonowania platform przeładunkowych),
    • kosztów dostaw kurierskich w oparciu o rynkowe stawki przewozowe i zoptymalizowany istniejący model.

Analiza obecnego modelu sieci dystrybucji

 Analiza obecnego modelu sieci dystrybucji
  • Identyfikacja i analiza procesów transportowych w obecnej sieci dystrybucji,
  • Określenie strumieni towarowych i opracowanie mapy przepływów,
  • Oszacowanie całkowitych kosztów dystrybucji na podstawie:
    • kosztów dystrybucji (lokalnej i bezpośredniej),
    • kosztów przewozów liniowych,
    • kosztów cross-dock (funkcjonowania platform przeładunkowych),
    • kosztów dostaw kurierskich w oparciu o rynkowe stawki przewozowe i zoptymalizowany istniejący model.
Logo Finesis- programu transportowego do zlecen transportowych.
Projektowanie nowego modelu sieci dystrybucji

Projektowanie nowego modelu sieci dystrybucji

  • Przestrzenna reorganizacja sieci dystrybucji,
  • Optymalizacja dystrybucji lokalnej w systemie SkyLogic i przeniesienie wyniku analizy na cały model kosztowy dystrybucji,
  • Oszacowanie całkowitych kosztów dystrybucji na podstawie:
    • kosztów dystrybucji (lokalnej i bezpośredniej),
    • kosztów przewozów liniowych,
    • kosztów cross-dock (funkcjonowania platform przeładunkowych),
    • kosztów dostaw kurierskich w oparciu o rynkowe stawki przewozowe i optymalne rozmieszczenie platform przeładunkowych i tras,
  • Wyliczenie kosztów dystrybucji lokalnej i bezpośredniej dla różnych wariantów realizacji dostaw (symulacje w SkyLogic):
    • zróżnicowania czasów realizacji dostawy dla różnych regionów lub segmentów Klientów ABC,
    • doboru floty o różnej wielkości,
    • wprowadzenia minimum logistycznego.

Projektowanie nowego modelu sieci dystrybucji

Projektowanie nowego modelu sieci dystrybucji
  • Przestrzenna reorganizacja sieci dystrybucji,
  • Optymalizacja dystrybucji lokalnej w systemie SkyLogic i przeniesienie wyniku analizy na cały model kosztowy dystrybucji,
  • Oszacowanie całkowitych kosztów dystrybucji na podstawie:
    • kosztów dystrybucji (lokalnej i bezpośredniej),
    • kosztów przewozów liniowych,
    • kosztów cross-dock (funkcjonowania platform przeładunkowych),
    • kosztów dostaw kurierskich w oparciu o rynkowe stawki przewozowe i optymalne rozmieszczenie platform przeładunkowych i tras,
  • Wyliczenie kosztów dystrybucji lokalnej i bezpośredniej dla różnych wariantów realizacji dostaw (symulacje w SkyLogic):
    • zróżnicowania czasów realizacji dostawy dla różnych regionów lub segmentów Klientów ABC,
    • doboru floty o różnej wielkości,
    • wprowadzenia minimum logistycznego.

Projektowanie nowego modelu sieci dystrybucji

Projektowanie nowego modelu sieci dystrybucji
  • Przestrzenna reorganizacja sieci dystrybucji,
  • Optymalizacja dystrybucji lokalnej w systemie SkyLogic i przeniesienie wyniku analizy na cały model kosztowy dystrybucji,
  • Oszacowanie całkowitych kosztów dystrybucji na podstawie:
    • kosztów dystrybucji (lokalnej i bezpośredniej),
    • kosztów przewozów liniowych,
    • kosztów cross-dock (funkcjonowania platform przeładunkowych),
    • kosztów dostaw kurierskich w oparciu o rynkowe stawki przewozowe i optymalne rozmieszczenie platform przeładunkowych i tras,
  • Wyliczenie kosztów dystrybucji lokalnej i bezpośredniej dla różnych wariantów realizacji dostaw (symulacje w SkyLogic):
    • zróżnicowania czasów realizacji dostawy dla różnych regionów lub segmentów Klientów ABC,
    • doboru floty o różnej wielkości,
    • wprowadzenia minimum logistycznego.
Logo Finesis- programu transportowego do zlecen transportowych.
Analiza wyników prac symulacyjnych – sugerowane rozwiązania

Analiza wyników prac symulacyjnych – sugerowane rozwiązania

  • Analiza czynników wpływających na koszty przedsiębiorstwa,
  • Budowa modelu kosztowego przedsiębiorstwa i dokonanie symulacji dla:
    • obecnego modelu kosztowego,
    • nowego modelu kosztowego,
  • Zarekomendowanie rozwiązania z uwzględnieniem:
    • minimalnych kosztów dystrybucji,
    • ryzyka zmienności kosztów dystrybucji w czasie.

Analiza wyników prac symulacyjnych – sugerowane rozwiązania

Analiza wyników prac symulacyjnych – sugerowane rozwiązania
  • Analiza czynników wpływających na koszty przedsiębiorstwa,
  • Budowa modelu kosztowego przedsiębiorstwa i dokonanie symulacji dla:
    • obecnego modelu kosztowego,
    • nowego modelu kosztowego,
  • Zarekomendowanie rozwiązania z uwzględnieniem:
    • minimalnych kosztów dystrybucji,
    • ryzyka zmienności kosztów dystrybucji w czasie.

Analiza wyników prac symulacyjnych – sugerowane rozwiązania

Analiza wyników prac symulacyjnych – sugerowane rozwiązania
  • Analiza czynników wpływających na koszty przedsiębiorstwa,
  • Budowa modelu kosztowego przedsiębiorstwa i dokonanie symulacji dla:
    • obecnego modelu kosztowego,
    • nowego modelu kosztowego,
  • Zarekomendowanie rozwiązania z uwzględnieniem:
    • minimalnych kosztów dystrybucji,
    • ryzyka zmienności kosztów dystrybucji w czasie.
Logo Finesis- programu transportowego do zlecen transportowych.

Co na tym zyskasz?

Zmiana struktury kosztów

Zmiana struktury kosztów

  • minimalizacja kosztów transakcyjnych i koncentrowanie się na działaniach przekładających się na zyski dla Klientów,

  • zamiana kosztów stałych na zmienne (np. poprzez uelastycznienie systemu rozliczeń z podwykonawcami),

  • współpraca dostawców z odbiorcami w celu eliminacji pustych przebiegów środków transportu,

  • zwiększenie zjawiska kompresji czasu wszystkich operacji składowania i transportu wewnątrz łańcucha dostaw,łączenie się kanałów dystrybucji z kanałem logistycznym.
Lepsze wykorzystanie zasobów

Lepsze wykorzystanie zasobów

  • redukcja zbędnych czynności, większa wydajność i kontrola zużycia zasobów,
  • optymalizowanie wykorzystania aktywów przedsiębiorstwa,
  • zmiana konfiguracji sieci logistycznej (lokalizacja magazynów, hubów)
  • przydział Klientów do centrów dystrybucji,
  • optymalizacja tras.
Lepsze planowanie procesów

Lepsze planowanie procesów

  • optymalizacja procesów (większa efektywność, eliminacja wąskich gardeł, usunięcie zbędnych elementów),
  • analiza alternatywnych metod wykonania zadań,
  • zapewnienie powtarzalności procesów i ich automatyzacja,
  • standaryzacja opakowań zbiorczych i transportowych - redukcja ich liczby
  • stworzenie warunków do sprawnego i szybkiego przeładunku w punktach węzłowych.

Co na tym zyskasz?

Zmiana struktury kosztów

Zmiana struktury kosztów
  • minimalizacja kosztów transakcyjnych i koncentrowanie się na działaniach przekładających się na zyski dla Klientów,

  • zamiana kosztów stałych na zmienne (np. poprzez uelastycznienie systemu rozliczeń z podwykonawcami),

  • współpraca dostawców z odbiorcami w celu eliminacji pustych przebiegów środków transportu,

  • zwiększenie zjawiska kompresji czasu wszystkich operacji składowania i transportu wewnątrz łańcucha dostaw,

  • łączenie się kanałów dystrybucji z kanałem logistycznym.

Lepsze wykorzystanie zasobów

Lepsze wykorzystanie zasobów
  • redukcja zbędnych czynności, większa wydajność i kontrola zużycia zasobów,
  • optymalizowanie wykorzystania aktywów przedsiębiorstwa,
  • zmiana konfiguracji sieci logistycznej (lokalizacja magazynów, hubów)
  • przydział Klientów do centrów dystrybucji,
  • optymalizacja tras.

Lepsze planowanie procesów

Lepsze planowanie procesów
  • optymalizacja procesów (większa efektywność, eliminacja wąskich gardeł, usunięcie zbędnych elementów),
  • analiza alternatywnych metod wykonania zadań,
  • zapewnienie powtarzalności procesów i ich automatyzacja,
  • standaryzacja opakowań zbiorczych i transportowych - redukcja ich liczby
  • stworzenie warunków do sprawnego i szybkiego przeładunku w punktach węzłowych.

Co na tym zyskasz?

Zmiana struktury kosztów

Zmiana struktury kosztów
  • minimalizacja kosztów transakcyjnych i koncentrowanie się na działaniach przekładających się na zyski dla Klientów,

  • zamiana kosztów stałych na zmienne (np. poprzez uelastycznienie systemu rozliczeń z podwykonawcami),

  • współpraca dostawców z odbiorcami w celu eliminacji pustych przebiegów środków transportu,

  • zwiększenie zjawiska kompresji czasu wszystkich operacji składowania i transportu wewnątrz łańcucha dostaw,

  • łączenie się kanałów dystrybucji z kanałem logistycznym.

Lepsze wykorzystanie zasobów

Lepsze wykorzystanie zasobów
  • redukcja zbędnych czynności, większa wydajność i kontrola zużycia zasobów,
  • optymalizowanie wykorzystania aktywów przedsiębiorstwa,
  • zmiana konfiguracji sieci logistycznej (lokalizacja magazynów, hubów)
  • przydział Klientów do centrów dystrybucji,
  • optymalizacja tras.

Lepsze planowanie procesów

Lepsze planowanie procesów
  • optymalizacja procesów (większa efektywność, eliminacja wąskich gardeł, usunięcie zbędnych elementów),
  • analiza alternatywnych metod wykonania zadań,
  • zapewnienie powtarzalności procesów i ich automatyzacja,
  • standaryzacja opakowań zbiorczych i transportowych - redukcja ich liczby
  • stworzenie warunków do sprawnego i szybkiego przeładunku w punktach węzłowych.

Bądź na bieżąco

Bądź na bieżąco

© 2017 Benson Consultants. All Rights Reserved.