• Automatyczne tworzenie zadań do wykonania przez serwisantów (przy wykorzystaniu szablonów zadań)
  • Skrócenie czasu planowania przez automatyczne naniesienie zadań serwisowych na harmonogram oraz optymalizację tras
  • Zwiększenie efektywności wykorzystania czasu pracy serwisanta poprzez optymalny podział na regiony i przydział do klientów, w wyniku czego następuje
    możliwie jak największa redukcja czasu, jaką spędza pracownik w podróży
  • Podział na regiony uwzględnia kwalifikacje i posiadane uprawnienia pracowników
  • Zwiększenie efektywności przeprowadzanych prac serwisowych poprzez komunikację on-line z planistą
  • Możliwość przeprowadzenia na miejscu ankiety z klientem oraz automatyczne przesłanie jej wyników do serwera

MODUŁY FUNKCJONALNE

1. REJESTRACJA ZLECEŃ

  • Import z systemów ERP/WMS
  • Automatyzacja prac przy wpisywaniu zleceń
  • Ustalanie reguł czasowych
  • Import z szablonu zadań

2. PLANOWANIE I OPTYMALIZACJA

  • Wizualizacja na mapie punktów lub obsługiwanych urządzeń
  • Krótki czas planowania
  • Optymalizacja harmonogramu
  • Automatyczny przydział serwisantów do zadań
  • Optymalizacja kosztów tras

3. HARMONOGRAMOWANIE ZADAŃ

  • Tworzenie terminarza wizyt dla każdego z klientów
  • Przydział klientów do pracowników
  • Optymalizacja harmonogramu

4. MONITOROWANIE REALIZACJI ZLECEŃ

  • Informacja o problemach w realizacji tras
  • Śledzenie przejazdów
  • Monitorowanie stanu realizacji tras przez serwisantów (urządzenie mobilne)
  • GPS i wykrywanie nadużyć

5. KOMUNIKACJA MOBILNA Z SERWISANTEM

  • Wysyłanie na urządzenia mobilne listy tras i czynności do wykonania
  • Wysłanie informacji o wykonaniu dodatkowych czynności u Klienta (np. ankiety)
  • Nawigacja Google z urządzenia mobilnego do Klientów
  • Możliwość zapisywania i przesyłania do serwera uwag dodatkowych dotyczących Klienta

6. ROZLICZENIE I ANALIZY

  • Szybkie tworzenie raportów
  • Automatyczne potwierdzanie realizacji zleceń
  • Terminowość zwrotu dokumentów
  • Szybka analiza czasów procesów